سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با انواع فرش ماشینی کاشان

فرش کاشان قالی کاشان خرید فرش 700 شانه کاشان از کارخانه فرش کاشان با قیمت ارزان

فرش های ماشینی کاشان انواع مختلفی دارند. یکی از دسته بندی های فرش تقسیم بندی بر اساس شانه و تراکم فرش است. در این دسته بندی فرش از نظر شانه به فرش 320 شانه ، 440 شانه، 500 شانه، 700 شانه ، 1000 شانه، 1200 شانه، 1500 شانه و 1600 شانه تقسیم شده است. هر یک از این فرش ها از نظر بافت ویژگی های خاص خود را دارند. در این متن فرش 700 شانه ماشینی کاشان را به طور کامل بررسی کرده و ویژگی های آن را بیان خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه شوید تا با این فرش پرفروش ماشینی کاشان آشنا شوید.

فرش 700 شانه کاشان

یکی از پرفروش ترین فرش های ماشینی کاشان را می توان فرش 700 شانه دانست. این فرش از گذشته فروش بسیار زیادی داشته و هم اکنون نیز از محبوبیت آن چیزی کم نشده است. با وجود فرش های بسیار جدید و ریزبافت تر مانند فرش 1500 شانه یا فرش 1200 شانه این فرش هم چنان تولید بسیار زیادی دارد و در طرح های متنوع بافته می شود. فرش 700 شانه یقینا ویژگی های خاصی دارد که تا این حد مورد پسند خریداران فرش های ماشینی واقع شده است.فرش 700 شانه نسبت به فرش 500 شانه بسیار زیبا تر است. شانه فرش به تعداد گره های موجود در یک متر از عرض فرش گفته می شود. این بدین معنا است که در فرش 500 شانه در یک متر 500 گره وجود دارد. در حالی که در فرش 700 شانه این عدد حدود 50 درصد افزایش یافته است. بیش تر شدن تعداد گره ها در بافت فرش سبب شده است طرح و نقش های فرش 700 شانه بسیار زیبا تر به نظر برسد. زیبایی و جذابیت بالا از ویژگی های مهم فرش 700 شانه کاشان است.

ویژگی بسیار مهم دیگر فرش 700 شانه که آن را به فرشی پرفروش تبدیل کرده است ضخامت بالا و خاب بلند آن است.در فرش ماشینی با افزایش تراکم فرش بافت فرش ظریف تر می شود. با افزایش تعداد گره ها در بافت از الیاف نازک تری در بافت استفاده می شود به همین دلیل ضخامت و خاب فرش کم تر می شود. از این رو فرش 700 شانه نسبت به فرش 1500 شانه ضخامتی حدود دو برابر دارد. فرش 700 شانه خرید افرادی است که به سبک قدیمی و سنتی ایرانی زندگی می کنند و به نشستن یا خوابیدن روی فرش عادت دارند. یا در حالت کلی به ضخامت فرش اهمیت ویژه ای می دهند و به دنبال خرید فرش ماشینی ضخیم هستند.

ویژگی مهم دیگر فرش 700 شانه ماشینی کاشان کیفیت بسیار زیاد است. در بافت این فرش از الیاف درجه یک اکریلیک استفاده می شود. این الیاف بدون پرز بوده و حساسیت و آلرژی نیز ایجاد نمی کنند. نخ های اکریلیک مشابه نخ های طبیعی هستند. دوام و ماندگاری فرش 700 شانه به همین دلیل بسیار زیاد است و با فرش های گران قیمت تر هیچ تفاوتی ندارد. با این وجود قیمت فرش 700 شانه بسیار ارزان تر از فرش های 1000 شانه تا فرش 1500 شانه است.

ابعاد و طرح های فرش 700 شانه

فرش 700 شانه کاشان به دلیل فروش بالا در طرح های بسیار متنوعی بافته می شود. این فرش در انواع طرح های سنتی و کلاسیک یا فانتزی و مدرن بافته می شود. از نظر ابعاد نیز محدودیتی در بافت این فرش وجود ندارد. فرش 700 شانه در تمامی سایز های استاندارد مانند فرش 12 متری، فرش 9 متری، فرش 6 متری، فرش 4 متری و ... قابل خرید است. حتی می توان این فرش کاشان را در حالت های گرد، بیضی و مربع نیز در هر ابعادی خرید کرد.

خرید فرش 700 شانه کاشان 

برای خرید اینترنتی فرش 700 شانه ماشینی کاشان بهترین انتخاب فروشگاه قالی کاشان است. در مجموعه قالی کاشان می توان فرش کاشان را مستقیم از کارخانه فرش خرید کرد. کیفیت فرش ماشینی در قالی کاشان با ضمانت نامه کتبی همراه شده است . بهترین و جدید ترین فرش های ماشینی کاشان با طرح های خاص و زیبا در فروشگاه قالی کاشان به فروش رسیده است. انواع فرش سنتی و کلاسیک، فرش فانتزی و مدرن، فرش وینتیج و کهنه نما، فرش شنل ، فرش شگی ، فرش کودک و عروسکی و ... در مجموعه قالی کاشان به قیمت ارزان کارخانه فرش قابل خرید است.